Pastrati Rosia verde!

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

Wednesday, June 20, 2007

Prajitura or die!

Ma duc intr-o dimineata la cofetarie, hotarata cu orice pret sa obtin ce-i al meu. Adica o prajitura Diplomat si un cataif. Cofetaria asta, din sectorul 4, langa cinema Cultural, in cartierul Berceni, nu prea stie ce sunt alea haine noi, chiar daca revolutia a avut loc acum 18 ani. Probabil ca si vanzatoarea tot de cam atatia ani nu mai vorbise amabil cu prajituristii..
Ma rog, intru, ma uit la prajiturile obosite si ii spun vanzatoarei ce vreau. Ea le ia si se apuca sa le impacheteze. Eu o vad prea tarziu, deja era la a doua prajitura si-i zic:
-Nu, nu e nevoie sa le impachetati, ca le mancam aici.
-Pai si de ce nu mi-ati zis?!?!
...stau doua secunde sa inspir si sa expir, dupa care zic:
-Pentru ca nu m-ati intrebat.
-Da' ce-i aicea, gradinita?! Tre' sa intreb pe fiecare, ca la copiii mici?!
..tac, ca sa nu inceapa o discutie inutila.
-Mai vreti ceva?
-Da, un Cappy de grepfrut si un Pepsi. (le vazusem in vitrina)
-Pepsi n-am!
-Aveti, ca l-am vazut in frigider.
Se duce la frigider, se uita..
- Da, avem Pepsi. Cappy - doar de piersici.
Intre timp deschide frigiderul si vede ca sunt mai multe sortimente de cappy. Descopera, cu surpriza in glas, ca are si de grepfrut. Eu intre timp oscilam intre a ma bufni rasul si a ma juca nervos cu monedele din buzunar.
-Asa. Altceva?
-Un pachet de servetele.
-3.000!
Dupa care, la 3 secunde, lasand in jos mana intinsa spre servetele:
-A, servetele va duceti si luati de la fata de la chiosc, ca le-a lasat aici, la mine in vitrina.
-Pai si atunci de ce le mai tineti aici, daca nu le vindeti?
-Da' ce va intereseaza?
-Pentru ca sunt un client prost si daca vad ceva in vitrina, imi imaginez ca e si de vanzare.
-Adica ce, imi spuneti dumneavoastra ce pot eu sa bag la vanzare si ce nu?!?!

....A fost frumos la cofetarie...A fost aproape ca o emisiune a lui Dan Diaconescu...Prajiturile erau senzationale si crema de ciocolata fugea in direct, singura, pe farfurie... V-o recomand cu aceeasi caldura la care sunt tinute si prajiturile acolo.

2 comments:

Anonymous said...

Am trecut si eu pe la cofetaria asta acum un an si am mancat un tiramisu delicios dar am avut parte de aceasi servire sictirita!;)[nu pot sa cred ca inca mai exista cofetarii ca pe vremea lu' Ceascu]

Alina said...

Da, eu nu pot sa cred ca mai exista patroni de cofetarii si chiar de tara ca pe vremea lu' Ceascu :)