Pastrati Rosia verde!

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

Monday, July 9, 2007

Pentru ca PET!







Ce au in comun o pereche de adidasi, doi pempărși calzi la suflet, pachete de tigari, sticle si cutii de bere? Nu, nu stadionul national, ci muntii Bucegi (oricum, nivelul de bun simt al "vizitatorilor" e cam acelasi si intr-un caz, si in celalalt). Mai precis, traseul de la cota 2000 spre cota 1400, unde, in acest uichend, 30 de oameni au curatat cat au putut zona. S-a lasat cu victime: 60 de saculeti aromaterapeutici care vor fi dusi la groapa de gunoi, poate chiar la reciclare, de catre primaria Sinaia. S-a lasat si cu arsuri de soare si febra musculara, dar si cu o seara de cantat la chitara, de "ceai" la termos (Multam, Gradi! :D), MULTI fluturi, o glezna luxata, bataturi si salvamontisti cu discursuri politice (in concluzie, oricum toate regimurile sunt o apa si-un pamant si daca nu erau evreii - "Stiu ca esti roscata, dar nu o lua personal" - era si mai bine :) ).
Un traseu minunat pana la crucea din Caraiman - dupa un an de asfixiat in bucuresti - multi oameni faini si creste numai bune de alergat si de behait, ca sa iti fie mai clar de ce ti s-au inventat plamanii! :)
Si apoi, a doua zi, coborat prin toate râpele si strans urmele bipezilor care fac de rusine conceptul de "coloana vertebrala". Interesante reactiile turistilor: de la "Ce religie aveti?" pana la "La ce facultate sunteti?", "Ce buna e asta!", "Pot sa pun si eu bateria asta la dvs? Am gasit-o pe jos", un tata care s-a tinut dupa noi si a venit la un moment dat cu copilul intr-o mana si cu o sticla goala de bere, niste hartii si un ambalaj de biscuiti stranse de pe jos, in cealalta. E un inceput bun. Exista reactii, oamenii nu se mai prefac ca noi nu existam, deci ca nici gunoaiele n-ar exista. Mai putine mistouri din partea gratargiilor comparativ cu actiunea de anul trecut deci, poate ca incet-incet, lucrurile se misca.
E nevoie de astfel de actiuni si e nevoie ca oamenii sa stie de ele.

Multam, Cipicu, pentru rabdare si organizare. Berile promise pentru alaltaieri se amana, cu dobanda, pentru Vama de sambata asta :)





7 comments:

Mihai said...

si fratele care te-a luat de la tren cu masina nu merita laude? :) ca sa nu mai zic ca parca am strans o sticla de 1,5 l. dupa tine in masina ;) dar pentru cei 60 de saci din poze tac din gura si nu mai zic nimic. bravo!

Alina said...

Dupa ce ca ti-am lasat apa, sa ai, sa ma pomenesti dupa alea 10 etaje urcate pe scari!....:)

Anonymous said...

Astazi am intrat prima data pe blogul tau. E foarte interesant, tine-o tot asa!

Dianora Ungureanu-Maier said...

chiar faina actiunea.. :D am vaz linkul la statusul lui Ciprian.. si imi pare bine ca am dat click.. actiunile astea fac mult bine.. si mi-ar place sa fiu si eu pe acolo la viitoarea actiune :D

Alina said...

Da, e nevoie de actiunile astea ca de aer. Si se vor mai face...daca nu de Cipicu, de altii (urmatoarea mai mare va fi intre 24-26 august,la Rosia Montana, la festivalul Fan Fest). Vino, the more, the merrier :)

ciprian muntele said...

cipicu promite că va mai face o acţiune ca asta cel puţin şi anul viitor.

Alina said...

Cipicu deja vrea sa faca istorie :)