Pastrati Rosia verde!

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

Friday, July 20, 2007

Despre sex, numai de bine :)



Cand o sa fiu mare, vreau sa ma fac Nora Iuga :) Vreau, cand o sa am si eu aproape 80 de ani, sa port palarii de paie, sa ma rujez a erotism, sa fumez si sa ma gandesc la barbati, chiar daca probabil singurul care mi-ar veni mai aproape de un metru ar fi postasul. Vreau ca la batranete sa pot sa citesc ce mi se intampla in prezent, sa imi rad de colegele de varsta care se scandalizeaza la auzul cuvantului "Sexualitate" si care sa-mi spuna sa ma potolesc, ca ma compromit.

A venit la dezbaterea despre literatura erotica romaneasca, la 76 de ani, pe o caldura de 40 de grade si mi-a venit s-o iubesc pentru mintea asta curata! Da, vorbea despre foite de sperma uscata intinse pe pielea unei tinere si atunci am avut incredere in ea nu ca in bunica mea, ci ca intr-o tipa cu care ai putea fuma. Gandeste in curbe si increngaturi, in coapse de femeie, fara unghiuri ascutite, fara frane, ca Emil Brumaru si Henry Miller care vad, ca si ea, aceeasi legatura intre Dumnezeu si erotism.

Ma rog, m-am entuziasmat pe uscat :) Ce voiam sa zic e, pentru cei care sunt din Bucuresti, ca in fiecare joi, in cafeneaua de la Twice sunt dezbateri despre sex, erotism ( in arta, in viata de zi cu zi) la care sunt invitate tot felul de personaje interesante. Fac bine la neuron, poate chiar si la ten.

No comments: