Pastrati Rosia verde!

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

Sunday, March 1, 2009

Leapsa de la Aristocle

Aristocle zice sa spun despre lucrurile care ma fac sa zambesc:

1. De departe, porcusorii de Guineea
2. Batranele cu palarie
3. Idem punctul 1 si 8 de la Aristocle, adaugand la punctul 8 si "Georgia" a lui Ray Charles
4. Dupa-amiaza in care m-am urcat pe bloc cu vecinul meu, stateam pe o tabla si el imi povestea cat de frica ii e de bac
5. Primul tort facut de mama cu figurine din albus batut de ou
6. Scrisorile pe care le schimbam cu frate-miu cand el a plecat la Bucuresti, la facultate
7. Dimineata in care m-am asezat cu doi prieteni in mijlocul unei stradute linistite, pe care nu treceau masini, ne-am intins pe asfalt si am asteptat sa rasara soarele
8. Batrana careia i-am luat o gogoasa si care a tinut neaparat sa imi dea in schimb o narcisa
9. Mama, cand rade la chestii de care eu ma prind abia mult mai tarziu ca sunt amuzante
10. Broscuta verde de 1 cm pe care am gasit-o in aeroportul din Amsterdam
11. Polar Express

Sa treaca leapsa mai departe la Mastic.

No comments: