Pastrati Rosia verde!

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

Friday, October 15, 2010

Veniti de faceti lumina



Degeaba a fost Timisoara primul oras electrificat din Europa, ca tot Bucurestiul e mai tare chiar si acum, dupa mai bine de 100 de ani de la maretul eveniment.


Nu stiu cand ati ajuns ultima oara la statia RATB de la Unirii, cea care e fata in fata cu Mc Donald’s, peste parc, dar ieri seara, cand m-am dus acolo si am ajuns in fata tonetei de bilete, surpraiz! Doamna dinauntru statea romantic si rupea bilete la lumina unei lumanari rosii. M-am uitat in jur, nu ningea si nici Hrusca nu se auzea din difuzoare, asa ca ma uit mai bine prin geamul ghiseului si vad o foaie de mate scrisa cu pixul: “Toneta fara curent electric”.


Ma uit iar la doamna imperturbabila, urmeaza un moment suprarealist de descumpanire, dupa care o intreb:


- Nu va suparati, de cand stati fara curent?

- De o luna.

- ?!?

- Dar de ce va intereseaza?

- De curiozitate, ca vad ca stati la lumanare. N-ati facut vreo plangere, o sesizare, ceva?

- Ba da, dar... (si a dat din umeri). Asteptam, ce sa facem?


M-am uitat din nou lung la lumanarea rosie si i-am urat bafta. A busit-o si pe ea rasul. Ii convine sa rada, ca doar la iarna, in felul asta, o sa aiba si caldura, nu doar lumina.


Am incheiat relatarea din centrul Bucurestiului, capitala europeana a Romaniei, membra UE, anul 2010, secolul XXI. Repet, secolul XXI.


Poza de aici.

3 comments:

Livia Gyongyosi said...

hai sa-i facem un lampas din ala din dovleac, sa tina lumanarea in el si sa sperie si trecatorii :D

serios, facem saptmana viitoare un lampas? propun luni seara.

Alina said...

Asa, sa aiba si ea o bucurie de Halloween? Ca destul or fi speriat-o cu povesti horror astia de la Electrica - "Sunt fire multe, doamna" :))

Livia Gyongyosi said...

=))
i-au zis-o asa, privind incruntati spre zari nedefinite...