Pastrati Rosia verde!

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

Saturday, November 8, 2008

M.P.




As vrea sa stii ca te-am visat, ca ma gandesc mereu la tine cand vad rulouri cu spanac in raft si cand aud in jur cuvantul "balarii". Ca desi m-a obosit sms-ul de acum doi ani, in care imi povesteai despre cuvantul "ochean", acum imi iese cu greu din minte.

Ca am simtit, probabil, aceeasi caldura brusca in capul pieptului atunci cand te-am vazut in fata mea, dar ca nici eu nu am vrut/putut sa vin sa-ti vorbesc, desi la un moment am incercat s-o iau rational si sa-mi zic ca e absurd, ca nu mai am 12 ani. Dar am avut toata seara, privindu-ti, din cand in cand, mainile mici.

Te-am asteptat la Waldeck si la Thievery Corporation, dar am dat de tine exact unde ma asteptam mai putin. Mi-ai schimbat, pentru o noapte, starea de vis. Am visat verde, placut si vesel, ca in Olanda, cand ma feream foarte mult.

M-am gandit ca-i mai bine sa raman in spatele tau, unde stiam sau cel putin speram sa nu-ti mai produc toate tulburarile de acum o vreme. M-am mirat sa te vad fara aparat, asa ca iti las aici cateva poze.

No comments: