Pastrati Rosia verde!

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

Friday, October 5, 2012

Tata Pompi



Mie-mi place de tata Pompi, zis in alint si Trutzy. Fiindca, dupa ce imi trimite pe mess un pomelnic de chestii administrative, cu rezultate de analize, noutati despre chirie si despre ce chestii mai are de rezolvat in weekend, imi trage dupa aia un emoticon cu ditamai stampila (adica asta :* ), desi el e foarte retinut in folosirea emoticonurilor. Si pentru ca atunci cand ma duc acasa, imi da mereu cate o sticla de vin “pentru la Bucuresti, sa ai la tine, acolo”. Si pentru ca nu se desparte de Sudoku lui nicaieri, nici macar in Suedia. Pentru ca scrie din ce in ce mai bine pe blog, cu lux de amanunte. :) Pentru ca e atent la detalii si are rabdare sa repare orice, inclusiv problemele dintre oameni, atunci cand ii sta in putere. Pentru ca atunci cand vin acasa, ma ia in brate si ma ridica, desi are probleme cu spatele. Pentru ca spala vasele si considera ca orice salata sau chestie cruda “colcaie de vitamine” fara discutie. Ca nu asteapta dupa nimeni, isi ia singur camera web si televizor plat si isi pune poze pe Facebook. Ca atunci cand sunt incapatanata, imi zice “Pompiloaico!” si da mustrator din cap. Ca ne scoatem ochelarii cu acelasi gest.

Ca poate sa faca o gramada de chestii singur, dar ca in acelasi timp e pierdut fara mama. Ca o iubeste si o respecta chiar si dupa 30 si ceva de ani de casnicie. Ca lui astea i s-ar parea probabil vorbe mari. Da, exact, mai ales pentru ca lui astea i s-ar parea probabil niste vorbe mari.

4 comments:

Mihai said...

Nu as fi putut sa spun mai bine! :)

Alina said...

Geana, geana! :)

Irina said...

Dor de tata :) Îmi place foarte mult ce ai scris.

Alina said...

Multumesc frumos...:)